Změny v objednávce

Storno objednávky a změny adres (doručovací, fakturační) můžete do určité fáze zpracování objednávky provést

na +420 495 404 110 nebo na profarm@chovservis.cz.

U ostatních změn bývá nejjednodušším řešením storno objednávky a vytvoření nové.

Změna objednaného zboží

V již odeslané objednávce není možné vyměnit jeden model výrobku za jiný. Jsou dvě možnosti, jak tuto situaci řešit:

  • Máte-li v objednávce více položek, stornujeme pouze nechtěný model a vy vytvoříte novou objednávku na správný typ zboží. Zbytek původní objednávky zůstává platný. Toto řešení však doporučujeme pouze u osobního odběru, jinak byste platili dopravné za obě objednávky.
  • Druhou možností je storno celé objednávky a vytvoření nové.

Změna platby

Jakoukoliv platbu lze změnit pouze na dobírku, jiné změny způsobu platby bohužel nejsou možné.

Změna v čase a způsobu dopravy

Změnit typ dopravy bohužel nelze.

Nehodí-li se vám potvrzený termín doručení nezbývá než případně v den doručení kontaktovat přímo dopravní společnost. Posunout termín doručení však můžete již při vytváření objednávky, a to při přidání textu do poznámky objednávky.

Těžké a objemné zboží není možné expedovat přepravní společností GEIS, proto vám v těchto případech systém osobní odběr nenabízí.

Pracovník eshopu Vás bude kontaktovat s alternativním řešením dopravy zboží.

Kontaktujte nás

Cokoliv potřebujete ve své objednávce změnit či zrušit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám poradíme.