- PROFARM
- Po objednání
- Změny v objednávce
Změny v objednávce
Storno objednávky a změny adres (doručovací, fakturační) můžete do určité fáze zpracování objednávky provést
na 495 404 110 nebo na profarm@chovservis.cz.
U ostatních změn bývá nejjednodušším řešením storno objednávky a vytvoření nové.
Změna objednaného zboží
V již odeslané objednávce není možné vyměnit jeden model výrobku za jiný. Jsou dvě možnosti, jak tuto situaci řešit:
- Máte-li v objednávce více položek, stornujeme pouze nechtěný model a vy vytvoříte novou objednávku na správný typ zboží. Zbytek původní objednávky zůstává platný. Toto řešení však doporučujeme pouze u osobního odběru, jinak byste platili dopravné za obě objednávky.
- Druhou možností je storno celé objednávky a vytvoření nové.
Změna platby
Jakoukoliv platbu lze změnit pouze na dobírku, jiné změny způsobu platby bohužel nejsou možné.
Změna v čase a způsobu dopravy
Změnit typ dopravy bohužel nelze.
Nehodí-li se vám potvrzený termín doručení nezbývá než případně v den doručení kontaktovat přímo dopravní společnost. Posunout termín doručení však můžete již při vytváření objednávky, a to při přidání textu do poznámky objednávky.
Těžké a objemné zboží není možné expedovat přepravní společností GEIS, proto vám v těchto případech systém osobní odběr nenabízí.
Pracovník eshopu Vás bude kontaktovat s alternativním řešením dopravy zboží.
Kontaktujte nás
Cokoliv potřebujete ve své objednávce změnit či zrušit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám poradíme.
_________________________________________
CHOVSERVIS a.s., Zemědělská 897, 500 03 Hradec Králové
IČ: 46505008, DIČ: CZ46505008
Firma je zapsána v obchodním rejstříku vedeného Krajským soudem v Hradci Králové, odd. B, vložka 659
zastoupená: Ing. Stanislava Ervová, prokurista