Provozovatel na tomto webu zpracovává cookies potřebné pro fungování webových stránek, analytické účely a marketing.
Více informací
- PROFARM
- Po objednání
- Chybně dodané zboží
Chybně dodané zboží
SUBJEKTEM MIMOSOUDNÍHO ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÉHO SPORU JE DLE ZÁKONA O OCHRANĚ SPOTŘEBITELE POVĚŘENA ČESKÁ OBCHODNÍ INSPEKCE www.coi.cz
Obdrželi jste zboží, které jste si neobjednali ???
Neodpovídá popis, typ, velikost, barva, fotografie u produktu ???
V takovém případě máte 5 pracovních dnů na nahlášení této skutečnosti na profarm@chovservis.cz nebo na telefonním čísle 495 404 110.
Po domluvě k Vám ve lhůtě pěti pracovních dnů zašleme na naše náklady přepravce, který si zboží v takovém stavu jako Vám dorazilo vyzvedne. (Důležité je, aby zboží bylo zabaleno v krabici nebo jiném obalovém materiálu).
My Vám poté pokud to bude v našich silách dodáme Vámi objednané zboží nebo vrátíme částku, kterou jste uhradili a to ve lhůtě 14 dnů v závislosti na způsobu platby.
Upozorňujeme, že lhůta pro nahlášení chybně dodaného zboží je 5 pracovních dnů a lhůta pro vrácení zboží je 14 dní od převzetí zboží,po této lhůtě nelze zboží vrátit ani to chybně dodané. |
CHOVSERVIS a.s.
Zemědělská 897
Hradec Králové
500 03