Chybně dodané zboží

Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu je dle zákona o ochraně spotřebitele pověřena Česká obchodní inspekce www.coi.cz

Obdrželi jste zboží, které jste si neobjednali?

Neodpovídá popis, typ, velikost, barva, fotografie u produktu?

V takovém případě máte 5 pracovních dnů na nahlášení této skutečnosti na profarm@chovservis.cz nebo na telefonním čísle +420 495 404 110.

Po domluvě k Vám ve lhůtě pěti pracovních dnů zašleme na naše náklady přepravce, který si zboží v takovém stavu jako Vám dorazilo vyzvedne. (Důležité je, aby zboží bylo zabaleno v krabici nebo jiném obalovém materiálu).

My Vám poté pokud to bude v našich silách dodáme Vámi objednané zboží nebo vrátíme částku, kterou jste uhradili a to ve lhůtě 14 dnů v závislosti na způsobu platby.

Upozorňujeme, že lhůta pro nahlášení chybně dodaného zboží je 5 pracovních dnů a lhůta pro vrácení zboží je 14 dní od převzetí zboží,po této lhůtě nelze zboží vrátit ani to chybně dodané.